blackkangell

blackkangell
blackkangell
0 Takip Ettiklerim
4 Takipçilerim
Takipçilerim (4)
googlearamamotoru ask13 stardollunsesi stardollgame

Grup Hepsi'nin İlk 3 kişilik Konseri..

Her ne kadar Gülçin'in Dubai'de olduğu söylense de 1 Şubat'taki konserin afişlerinden Gülçin çıkarılmış arkadaşlar...

Devamı

Stardoll*** ME DOLL :))

Bildiğimiz gibi herkesin stardoll'unda bir me doll'u oluyo.. kullanıcılar bu me doll ile alışverişe gidiyo,...

Devamı

Stardoll =)

Evet.. Hepimiz için çok güzel bi site stardoll.. Tüm dünyadan gelen kız ve erkekler alışveriş...

Devamı

Grup Hepsi Dağıldı... =(

Çok sevdiğimiz bi grup olan Grup Hepsi maalesef dağıldı..! Gülçin'in evlenmek istemesiyle dağılmış grubumuz.. Artık...

Devamı

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !